قوانین مرجوعی

همه تلاش ما در موبایل صدوهشتاد این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوبی به دست شما برسد،با این وجود ممکن است پس از خرید، به دلایل زیرتصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید.ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر ، در مدت هفت روز بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام کنید.

مرجوعی سلیقه ای به هر دلیلی ، در صورتی که پلمپ محصول باز نشده باشد و استفاده نشده باشد.

در صورت ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری

جعبه اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برچسب اضافی روی آن نباشد.


کالا را چطور ارسال کنید؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش موبایل صد و هشتاد جداً، خودداری کنید.

- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

- در صورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هزینه ارسال از سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.

- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به شماره 09170006520 از طریق واتساپ ارسال کنید.

 در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید.


- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:

استان فارس ، شهرستان خرامه ، خیابان امام روبروی شهرداری قدیم

کد پستی : 7344184978


هزینه بازگشت چطور محاسبه خواهد شد؟

هزینه بازگشت سلیقه ای بر عهده خود مشتری می باشد که از مبلغ سفارش کسر می گردد.

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از موبایل صد و هشتاد برسد، هزینه‌های ارسال به عهده موبایل صد و هشتاد است.


چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

- وارد پروفایل خود شوید و از قسمت سفارشات تحویل شده ، درخواست خود را ثبت کنید.

- یا پیام خود را در صفحه  "تماس با ما"  با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

بدیهی است در صورت ثبت درخواست مرجوعی به صورت آنلاین، فرایند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما